پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
15091
-
الف
+

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

با اتمام چند سریال از شبکه آی‌فیلم، در گزارش زیر به معرفی دیگر مجموعه تلویزیونی جدید این شبکه خواهیم پرداخت.

با اتمام چند سریال از شبکه آی‌فیلم، در گزارش زیر به معرفی دیگر مجموعه تلویزیونی جدید این شبکه خواهیم پرداخت.

به گزارش آی‌فیلم، پس از پایان یافتن چند مجموعه تلویزیونی «خبرنامه»، «پروانه»، «مرد هزار چهره» و «در چشم باد» چهار سریال جدید دیگر به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه خواهد شد. 

شما مخاطبان عزیز شبکه آی‌فیلم فارسی می‌توانید به زودی شاهد پخش سریال‌های جدیدی چون؛ «من یک مستاجرم»، «آشپزباشی»، «مرد دو هزار چهره» و «هشت و نیم دقیقه» باشید. 

یک سریال طنز جایگزین خبرنامه می‌شود

مجموعه طنز تلویزیونی  «من یک مستاجرم» درسال ۱۳۸۳ به کارگردانی پریسا بخت‌آور و با بازی امیر جعفری و کتایون امیرابراهیمی و... از شبکه سوم سیما در قالب ۲۶ قسمت پخش شد و قرار است از  روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود. 

این سریال داستان یک پیرزن به نام زمانه خانم (با بازی کتایون امیرابراهیمی) است که دارای یک ساختمان پنج واحده درتهران است واز خارج برمی گرددو در فرودگاه با پسری به نام مسعود آشنا شده و مسعود او را تا خانه اش می رساند مباشر زمانه خانم خانه را اجاره داده است... مسعود مباشر جدید می‌شود و به دنبال مستاجر برای خانه می‌گردد.

در این سریال بازیگرانی چون امیر جعفری، ریما رامین‌فر، سپند امیرسلیمانی و سعید آقاخانی ایفای نقش کرده‌اند.

جایگزین سریال پروانه مشخص شد

همچنین سریال محبوب «آشپزباشی» به کارگردانی "محمدرضا هنرمند" قرار است از جمعه ۲۴ بهمن، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ جایگزین سریال ««پروانه» به کارگردانی جلیل سامان» از شبکه آی‌فیلم پخش شود. 

این سریال در سال ۱۳۸۷ تولید شده است و  پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی، مهراوه شریفی‌نیا، ملیکا شریفی‌نیا و زنده‌یاد علی طباطبایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

"اکبر" و "مینو" پس از سال‌ها زندگی و کار در کنار چهار فرزندشان به رفاه خوبی رسیده‌اند. مینو مدیریت رستورانی را به عهده دارد و اکبر آشپز حرفه ای غذاهای ایرانی است. در این زمان مینو تصمیم می‌گیرد شعبه دوم رستوران خود را افتتاح کند که این امر باعث بروز اختلاف میان او و اکبر می‌شود. دوستان دغل‌باز اکبر و مینو که از اختلاف آن دو سود می‌برند به دعوای میان آنها دامن می‎زنند تا جایی که اکبر و مینو تصمیم می‌گیرند تا از هم طلاق بگیرند، اما ... .

مرد دوهزار چهره در آی‌فیلم + آنونس

سریال «مرد دو هزار چهره» نیز در ادامه پخش مجموعه تلویزیونی «مرد هزار چهره» از فردا 22 بهمن ماه، روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت. 

این سریال سال ۱۳۸۷ تولید شده و از جمله بازیگران آن می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، بیژن بنفشه‌خواه، برزو ارجمند، رضا فیض نوروزی، علی لک‌پوریان، غلامرضا نیکخواه، یوسف صیادی، امید زندگانی، سحر زکریا و زنده‌یاد عارف لرستانی اشاره کرد.

سریال «مرد دوهزار چهره» از چهارشنبه ۲۲ بهمن، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

چه سریالی جایگزین «در چشم باد» می‌شود؟

با توجه به تغییرات جدید شبکه آی‌فیلم و اتمام سریال «در چشم باد»، مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی "شهرام شاه حسینی"  از دوشنبه ۲۷ بهمن از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

وقوع یک تصادف رانندگی، منجر به مرگ همسر و پدر همسر یکتا می‌شود. یکتا و فرزندش که از شرایط خوبی در زندگی برخوردار بوده‌اند، پس از این حادثه در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. او تلاش می‌کند تا با غلبه بر مشکلات خود و فرزندش، روزهای سخت زندگی را سپری کند و...

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، سام درخشانی، آشا محرابی و سیامک اطلسی از جمله بازیگران این سریال هستند.

م ن/

نظر شما
ارسال نظر